Формирование национальной модели корпоративной социальной ответственности и исторические традиции русской крестьянской общины
Аннотация
The article is devoted to analysis of organizing, implementing, and forming of the national model of corporate social responsibility in Russia within the frame of institutional and evolutionary economics. The author considers some institutional changes of Russian peasant commune in the context of corporate philanthropy and social responsibility in the modern Russia.
Ключевые слова:
Russian peasant commune, philanthropy, corporate social responsibility, institutional and evolutionary economics, business and society
Скачивания
Библиографические ссылки
References in Latin Alphabet
Translation of references in Russian into English
Загрузки
Опубликован
Как цитировать
Выпуск
Раздел
Лицензия
Статьи журнала «Вестник Санкт-Петербургского университета. Экономика» находятся в открытом доступе и распространяются в соответствии с условиями Лицензионного Договора с Санкт-Петербургским государственным университетом, который бесплатно предоставляет авторам неограниченное распространение и самостоятельное архивирование.