ЭФФЕКТИВНОСТЬ ПРОДВИЖЕНИЯ БРЕНДА В ПРОЦЕССЕ МЕЖДУНАРОДНОЙ МАРКЕТИНГОВОЙ КОММУНИКАЦИИ
Аннотация
Modern tendencies of the world economy development testify that such marketing activity of the company as product promotion at the market obtain the increasing value in the fight for consumers attention. In the article, the definition of promotion complex efficiency is suggested; also methods of estimation of return on sales and the brand value are provided. The analysis of the key trends of the world advertising and consumer markets allows characterizing major benefits and drawbacks of the global promotion policy and making a conclusion concerning the efficiency of implementation of marketing communication at the international level.
Ключевые слова:
международный маркетинг
Скачивания
Библиографические ссылки
References in Latin Alphabet
Translation of references in Russian into English
Загрузки
Опубликован
Как цитировать
Выпуск
Раздел
Лицензия
Статьи журнала «Вестник Санкт-Петербургского университета. Экономика» находятся в открытом доступе и распространяются в соответствии с условиями Лицензионного Договора с Санкт-Петербургским государственным университетом, который бесплатно предоставляет авторам неограниченное распространение и самостоятельное архивирование.