СТОИМОСТЬ КОМПАНИИ КАК ЦЕЛЕВОЙ ПОКАЗАТЕЛЬ ЕЕ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ
Аннотация
The author analyses the value based approach to company management. In this connection, special attention is paid to different approaches to determination and different types of company value. The paper explains the interrelation between two approaches to company management: one based on increasing company value and one based on stable profit generation. In the result of the research the author formulates the main approaches to different value types depending on the objective of use and information base available.
Ключевые слова:
стоимость компании
Скачивания
Библиографические ссылки
References in Latin Alphabet
Translation of references in Russian into English
Загрузки
Опубликован
Как цитировать
Выпуск
Раздел
Лицензия
Статьи журнала «Вестник Санкт-Петербургского университета. Экономика» находятся в открытом доступе и распространяются в соответствии с условиями Лицензионного Договора с Санкт-Петербургским государственным университетом, который бесплатно предоставляет авторам неограниченное распространение и самостоятельное архивирование.