СОВРЕМЕННЫЕ ПОДХОДЫ К УПРАВЛЕНИЮ КАЧЕСТВОМ В СФЕРЕ УСЛУГ
Аннотация
The article is devoted to research of basic features and scientific approaches in the field of creating services value. Services quality and productivity are considered as two interconnected ways of product value creation from the points of view of both the manufacturer and the final customer. Based on the analysis of methods of services quality measurement and evaluation, the authors make conclusions on opportunity of their practical application in specific conditions. Factors influencing the success of a strategy aimed increasing consumption value of services are determined.
Ключевые слова:
QUALITY MANAGEMENT, SERVICES QUALITY, MEASUREMENT TECHNIQUES
Скачивания
Библиографические ссылки
References in Latin Alphabet
Translation of references in Russian into English
Загрузки
Опубликован
Как цитировать
Выпуск
Раздел
Лицензия
Статьи журнала «Вестник Санкт-Петербургского университета. Экономика» находятся в открытом доступе и распространяются в соответствии с условиями Лицензионного Договора с Санкт-Петербургским государственным университетом, который бесплатно предоставляет авторам неограниченное распространение и самостоятельное архивирование.