Relevant Problems of Formation of Organizational Culture in Hotels

Authors

  • Наталья Геннадьевна Кулакова St. Petersburg State University, 7–9, Universitetskaya nab., St. Petersburg, 199034, Russian Federation

Abstract

The author considers the problems of organizational culture management for the purpose of hotel performance improvement. The attention is focused on the specific features of hotels services.

Keywords:

hotel management

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Наталья Геннадьевна Кулакова, St. Petersburg State University, 7–9, Universitetskaya nab., St. Petersburg, 199034, Russian Federation

ассистент

References

Литература на русском языке

Котлер Ф., Боуэн Дж., Мейкенз Дж. Маркетинг. Гостеприимство и туризм/Пер. с англ. М., 1998. С. 90.

Папирян Г. А. Менеджмент в индустрии гостеприимства. М., 2000. С. 16.

Ростоцкая Ю. Куртис Карлсон: история большого бизнеса//Отель. 2002. № 4. С. 27-30.

Ростоцкая Ю. Куртис Карлсон: история большого бизнеса//Отель. 2002. № 4. С. 27-30.

Умнов А. Качество обслуживания: что в «черном ящике»//Отель. 2002. № 6. С. 70-76.


References in Latin Alphabet


Translation of references in Russian into English

Published

2006-12-29

How to Cite

Кулакова, Н. Г. (2006). Relevant Problems of Formation of Organizational Culture in Hotels. St Petersburg University Journal of Economic Studies, (4), 041–045. Retrieved from https://economicsjournal.spbu.ru/article/view/4330

Issue

Section

Economic Theory