АСПИД-методология как инструмент измерения качества подготовки специалистов в вузе
Аннотация
The article is devoted to the question of a usage of the randomize aggregative indices method in quality management of supreme vocational training. The method is employed under a hierarchical system of criteria indexes. The method allows to build numerical estimates of the training quality in higher education under a condition of incompleteness of information on an evaluated object. The author proposes the methodology of interpreting received estimates, which allows to use them in decision making. Numerical examples are given.
Ключевые слова:
обеспечение качества образования
Скачивания
Библиографические ссылки
References in Latin Alphabet
Translation of references in Russian into English
Загрузки
Опубликован
Как цитировать
Выпуск
Раздел
Лицензия
Статьи журнала «Вестник Санкт-Петербургского университета. Экономика» находятся в открытом доступе и распространяются в соответствии с условиями Лицензионного Договора с Санкт-Петербургским государственным университетом, который бесплатно предоставляет авторам неограниченное распространение и самостоятельное архивирование.